Wtorek
Akcja mająca na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę infekcji przenoszonych drogą płciową ze szczególnym uwzględnieniem zakażenia HIV. Projekt jest skierowany przede wszystkim do osób młodych i wykorzystuje niecodzienne formy edukacji w przestrzeni publicznej - poprzez jazdę specjalnymi pojazdami ulicami polskich miast. Dzięki swojej oryginalności akcja pozwala na dotarcie do szerokiego grona osób i modelowanie ich zachowań, a także promocję powszechnego wykonywania testów w kierunku HIV.
Akcja duża: a) intensywne przygotowanie akcji (szkolenie dla uczestników), b) patronat pozauczelniany (NFZ, OIL, TVP3, ESKA, Wojewody Zachodniopomorskiego, Prezydenta Miasta Szczecin), d) zdobyci partnerzy (ESKA, TVP3, Krówka Szczecińska), e) akcja w plenerze, f) szerokie grono odbiorców (powyżej 50, różne grupy), g) media: i) prasa (wszczecinie, Głos Szczeciński, Kurier Szczeciński), iii) radio (eska, radio szczecin, superfm, iv) plakaty, j)akcja dłuższa niż 1 dzień i k)odpowiedzialność materialna (m.in. tramwaj).
Szczecin i media społecznościowe